BLIK nowa, szybka   forma płatności

 

 

 

 

 

Dla kogo jest BLIK?

 

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

 

  • są posiadaczami konta osobistego lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku

  • posiadają własny dostęp do bankowości elektronicznej ebanknet

  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną „Autoryzacja BS Grodków” w wersji 1.3.5

  • zaakceptują Regulamin usługi BLIK

 

 

Limity przy płatnościach BLIK:

 

Limity możemy zmienić w bankowości internetowej ebanknet w opcji Mój Profil -> Limity

 

  

 

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki                         

500 zł                  

 

5 000 zł

 

 

 

Płatności w sklepach

 

500 zł

 

5 000 zł

Płatności w Internecie

 

500 zł

 

 

 

 

5 000 zł

 

 

 

 
 

Jak  uruchomić płatności  BLIK?

 

Po aktualizacji  wersji na smartfonach z systemem Android i IOS należy

 

  • Wybrać  ikonę  BLIK (główny ekran)

  • Przy pierwszym komunikacie wybierz „USTAWIENIA”

  • Przesuń suwaki na włączony, wybierz rachunek do obciążeń

  • Zaakceptuj Regulamin usługi

  • Podaj pin (lub odcisk palca) i zatwierdź

  • Po poprawnym aktywowaniu dostaniemy wiadomość o poprawnym aktywowaniu usługi BLIK

 

 

 

Jak przebiega płatność :

     

     W sklepie, przy użyciu terminala POS

 

  • Poinformuj kasjera w sklepie o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie sklepu, w którym dokonujesz zakupów

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej "Autoryzacja BS Grodków" i wygeneruj kod BLIK

  • Zatwierdź operację w aplikacji mobilnej.

 

 

     W czasie płątności internetowych

 

  • Wybierz typ płatności BLIK

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej "Autoryzacja BS Grodków" i wygeneruj kod BLIK

  • Zatwierdź operację  w aplikacji mobilnej.

  • Zakupy w internecie nigdy nie były prostsze !

 

   

 

 

Zalecenia bezpieczeństwa - transakcje BLIK

 

  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK przez wiadomości, komunikatory, itp.

  • Uważnie czytaj potwierdzenia kodu BLIK, sprawdzaj czy zgadza się kwota transakcji, odbiorca transakcji,

  • Chroń Swoje urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją „Autoryzacja BS Grodków" nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej

  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja

  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację „Autoryzacja BS Grodków”

    • stosuj oprogramowanie antywirusowe

    • aktualizuj przeglądarki internetowe

 

To jest element nagłówek.

To jest element nagłówek.

To jest element nagłówek.

This is text element. GRYPA BPS

Bank Spółdzielczy Grodków-Łosiów

  • KRS         0000048600
  • NIP          7530024176
  • REGON    000504321
  • SWIFT     POLUPLPR
  • telefon     775435000
  • fax          774155090
  • em
  • l:
  • KRS       0000048600
  • NIP        7530024176
  • REGON  000504321
  • SWIFT    POLUPLPR
  • telefon    48 775435000
  • fax          48 774155090
  • email: sekretariat@bsgrodkow.pl

 

Zeskanuj  kontakt  w kodzie QR

 Kontakt

  • KRS         0000048600
  • NIP          7530024176
  • REGON    000504321
  • SWIFT     POLUPLPR
  • telefon     775435000
  • email:

      sekretariat@bsgrodkow.pl

 

Nasi Partnerzy 

 Przydatne linki

 Informacje, tabele

Copyright Bank Spółdzielczy Grodków-Łosiów 2024