Reklamacje oraz Skargi
Zasady wnoszenia i rozpatrywania reklamacji oraz skarg w Banku
Pracownicy Banku Spółdzielczego w Grodkowie oraz podlegających jednostkach bankowych dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa klienta była zawsze na najwyższym poziomie.
Jeśli jednak nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełnił Twoich oczekiwań – możesz złożyć reklamację lub skargę w jednej z poniższych form.
Reklamacja może być złożona w każdej jednostce Banku obsługującej klientów:
✓ W formie pisemnej lub ustnej w jednostce bankowej zajmującej się obsługą klienta
✓ W formie pisemnej (listownie) na adres jednostki bankowej zajmującej się obsługą klienta
✓ W formie ustnej (telefonicznie) poprzez kontakt z Call Center, którego numery telefonu podane są na stronie internetowej Banku tj. [www.bsgrodkow.pl]
✓ W formie ustnej (telefonicznie) na numer telefonu wskazany na stronie internetowej Banku, tj. [www.bsgrodkow.pl]
✓ Z wykorzystaniem usługi e-doręczenia wysyłając e-mail na adres skrzynki do elektronicznych doręczeń podany na stronie internetowej Banku [AE:PL-40898-07921-DDJTG-25].
Wszystkie reklamacje wpływające do Banku Spółdzielczego w Grodkowie oraz podlegających jednostkach bankowych rozpatrywane są ze szczególną starannością. Staramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na kierowane do Nas zapytania.
Reklamację oraz skargę rozpatrujemy i udzielamy na nią odpowiedzi, nie później niż w terminie:
✓ 15 dni roboczych od daty jej otrzymania, dla reklamacji złożonej przez Klienta, związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej;
✓ 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania skargi, reklamacji lub wniosku niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej albo otrzymanych od osoby niebędącej klientem Banku;
✓ 7 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania dla reklamacji złożonej przez osobę, która nie zawarła umowy z Bankiem, albo wobec której nie został wypełniony obowiązek informacyjny o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji w Banku;
✓ wskazanym przez organ administracyjny (dotyczy np. KNF, Prezesa UOKiK, Rzecznika Finansowego).
✓ wskazanym przez Arbitra Bankowego
Jednak w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną reklamację lub skargę może może wynieść:
✓ 35 dni roboczych, dla reklamacji złożonej przez Klienta, związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej, w szczególności reklamacji kartowych rozpatrywanych przy udziale Visa lub MasterCard;
✓ 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji i skargi, niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej.
W przypadku przedłużonego terminu rozpatrzenia reklamacji lub skargi poinformujemy Cię o przyczynie opóźnienia, wskazując okoliczności, które muszą zostać ustalone oraz przewidywany termin udzielenia odpowiedzi.
Dokumenty do pobrania
INFORMACJA dla Klientów Banku Spółdzielczego Grodków – Łosiów z/s w Grodkowie