Przejdź do głównej treści

Reklamacje oraz Skargi

Zasady wnoszenia i rozpatrywania reklamacji oraz skarg w Banku

Pracownicy Banku Spółdzielczego w Grodkowie oraz podlegających jednostkach bankowych dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa klienta była zawsze na najwyższym poziomie.

Jeśli jednak nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełnił Twoich oczekiwań – możesz złożyć reklamację lub skargę w jednej z poniższych form.

Reklamacja może być złożona w każdej jednostce Banku obsługującej klientów:

 W formie pisemnej lub ustnej w jednostce bankowej zajmującej się obsługą klienta

 W formie pisemnej (listownie) na adres jednostki bankowej zajmującej się obsługą klienta

 W formie ustnej (telefonicznie) poprzez kontakt z Call Center, którego numery telefonu podane są na stronie internetowej Banku tj. [www.bsgrodkow.pl]

 W formie ustnej (telefonicznie) na numer telefonu wskazany na stronie internetowej Banku, tj. [www.bsgrodkow.pl]

 Z wykorzystaniem usługi e-doręczenia wysyłając e-mail na adres skrzynki do elektronicznych doręczeń podany na stronie internetowej Banku [AE:PL-40898-07921-DDJTG-25].

Wszystkie reklamacje wpływające do Banku Spółdzielczego w Grodkowie oraz podlegających jednostkach bankowych rozpatrywane są ze szczególną starannością. Staramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na kierowane do Nas zapytania. 

Reklamację oraz skargę rozpatrujemy i udzielamy na nią odpowiedzi, nie później niż w terminie: 

✓ 15 dni roboczych od daty jej otrzymania, dla reklamacji złożonej przez Klienta, związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej;

✓ 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania skargi, reklamacji lub wniosku niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej albo otrzymanych od osoby niebędącej klientem Banku;

✓ 7 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania dla reklamacji złożonej przez osobę, która nie zawarła umowy z Bankiem, albo wobec której nie został wypełniony obowiązek informacyjny o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji w Banku;

✓ wskazanym przez organ administracyjny (dotyczy np. KNF, Prezesa UOKiK, Rzecznika Finansowego).

✓ wskazanym przez Arbitra Bankowego

Jednak w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną reklamację lub skargę może może wynieść:

✓ 35 dni roboczych, dla reklamacji złożonej przez Klienta, związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej, w szczególności reklamacji kartowych rozpatrywanych przy udziale Visa lub MasterCard;

✓ 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji i skargi, niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej.


W przypadku przedłużonego terminu rozpatrzenia reklamacji lub skargi poinformujemy Cię o przyczynie opóźnienia, wskazując okoliczności, które muszą zostać ustalone oraz przewidywany termin udzielenia odpowiedzi.

Dokumenty do pobrania

INFORMACJA dla Klientów Banku Spółdzielczego Grodków – Łosiów z/s w Grodkowie